Olipa melkoinen sätky, kun tänään sain tietää, että McLinky muuttuu maksulliseksi. No, ymmärrän kyllä tilanteen, mikään ei ole ilmaista, joku sen aina joutuu maksamaan. MInulla ei kuitenkaan ole mitään mahdollisuuksia jatkaa McLinkittämistä maksullisena.

Lannistuta me emme kuitenkaan, vaan haasteet jatkuvat. Jätätte vain suoran linkin haastevastaukseenne vanhaan tapaan haasteen kommenttiboksiin. Minä käyn ne sieltä poimimassa ja teen linkkilistan käsin postaukseen.

Että näin ikkään.

Koska vanhat McLinkitykset tulevat häviämään postauksista, olen nyt aamupäivän aikana yrittänyt pelastaa sen, minkä pystyn. Teillä on ollut niin upeita ja ihania töitä, joiden pariin haluaisi myöhemminkin palata eikä toivoisi niiden aivan noin vain häviävän taivaan tuuliin (vaikka tietysti kullakin on oikeus tehdä postauksiensa suhteen mitä haluaa). On kuitenkin liian raskata ja voimille käyvää käydä kopioimassa ennen määräaikaa kaikkien postauksien linkitykset käsin. Tästä syystä olen kerännyt osanottajien nimet sivulaatikkoon. Joissain linkeissä on suoraan linkki kihivas-kategoriaan, joissain vain osallistujan sivuille yleisesti. Näin ne mitä ihanimmat työnne on kuitenkin katsottavissa näin jälkeenkinpäin.

Tämän vuoden (2011) haastepostauksiin olen kerännyt osallistujat. McLinky-tilini on nyt poistettu.

Toivon, edelleenkin luovuuden virtojen polveilua yli arkisen harmauden meidän kaikkien iloksi.

Kiitokset.